jaunumi

Vācu autoražotājs Volkswagen prezentējis elektriskās ID modeļu līnijas jauno flagmani – tas ir ID.7 elektriskais sedans, kas savu ceļu pie klientiem uzsāks jau šā gada rudenī. Volkswagen sola, ka mašīna ar vienu uzlādi WLTP ciklā spēj nobraukt 700 kilometrus.

Auto būs pieejams divās dažādās komplektācijās ar atšķirīgu akumulatora energoietilpību – mazākais pieejamais akumulators ir ar 82kWh ietilpību (77kWh pieejami lietotājam). WLTP ciklā šī versija spēj pieveikt 615 kilometrus, savukārt maksimālā pieejamā uzlādes jauda ir 170kW. Pieejams arī 91kWh ietilpīgs akumulators (86kWh neto), kas tad arī spējot nodrošināt solītos 700 kilometrus WLTP ciklā, savukārt maksimālā uzlādes jauda ir 200kW. Pirms dažām dienām ziņojām, ka Volkswagen izstrādājis pilnīgi jaunu elektromotoru, kas tiek novietots uz aizmugurējās ass, sniedzot lielāku jaudu un labāku efektivitāti – ID.7 aprīkots tieši ar šo elektromotoru, attīstot 286 zirgspēku jaudu. Auto ir 4,96 metrus garš un tā garenbāze ir 2,97 metri. Pēc parametriem tas ir pielīdzināms Mercedes EQE elektriskajam sedanam, tomēr EQE ir nedaudz garāks. Lai nu kā, Volkswagen šo auto pozicionē kā flagmani ar savām jaunākajām, labākajām tehnoloģijām. Lielais nobraucamais attālums ar vienu uzlādi panākts, pateicoties aerodinamiskai auto formai – ražotājs norāda, ka aerodinamiskā pretestība ir 0,23Cd, taču tā var atšķirties no izvēlētā aprīkojumā. Respektīvi, pretestība var kļūt lielāka, bet ne mazāka.ID.7 jau standartaprīkojumā aprīkots ar papildinātās realitātes heads-up displeju, kurā vadītājs saņem dažādu braukšanas informāciju, turklāt tas iekārtots tā, lai informācija šķietami būtu dažādos attālumos. Piemēram, ātrums šķietami ir tuvāk vadītāja acīm, bet pagrieziena bultiņas atrodas tālāk. Tas inženieriem ļāvis uzstādīt vienkāršāku vadītāja instrumentu paneli, kurā attēlota tikai pati svarīgākā informācija – ātrums, dažādi brīdinājumi, respektīvi, viss tas, ko Volkswagen tur jāiekļauj pēc likuma, bet absolūti nekas vairāk.Volkswagen nācis klajā ar jaunu multimediju sistēmu un to varam lietot 15 collu ekrānā. Ražotājs gan joprojām neatsakās no slīdjoslām, lai regulētu temperatūru un skaļumu, taču VW tomēr ir mācījies no kļūdām un tagad tās vismaz ir izgaismotas. Auto aprīkots ar Travel Assist sistēmu, kas pēc būtības ir labāka adaptīvā kruīza kontrole – sistēma var veikt joslas maiņu, kā arī nolasīt informāciju no ceļazīmēm un automātiski pielāgot braukšanas ātrumu, lai netiktu pārkāpts atļautais ātrums.

Autoražotājs arī lepojas ar pilnīgi jaunu gaisa kondicionēšanas sistēmu, turklāt to iespējams vadīt ar balss vadības sistēmu. Tāpat nopērkami sēdekļi ar masāžas funkciju, kas izmanto 10 masāžas spilvenus. Sēdekļi aprīkoti arī ar apsildes un dzesēšanas funkcijām – mašīna izmanto temperatūras un mitruma sensorus, automātiski regulējot sēdekļu apsildi vai dzesēšanu. Nopērkama arī panorāmas lūka, kuru iespējams aptumšot vai padarīt caurspīdīgu, izmantojot multimediju ekrānu vai balss vadību.

Volkswagen ID.7 tiks ražots VW rūpnīcā Vācijas pilsētā Emdenā, un ražošana sāksies gada otrajā daļā. Pagaidām ražotājs nav izplatījis informāciju par mašīnas cenām.

Mūsu kontakti

  • Rīga, S.Eizenšteina iela 6, Rīga, LV-1079
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • +371 67025766